Ozqe_tolqa hamileliğimin 14. Haftalarında ben bir hasta oldum öksürmekten resmen ciğerlerim parçalanıyordu resmen balgam kusuyordum birde grip oldum üstüne resmen ölü gibiydim ama ne kendi dr um ne de gögüs cerrahisi birşey veremem doğal yöntemlere basvur antibiyotik kullanılmasını asla doğru bulmuyorum dediler kendi Kadın doğum dr um zaten ilaç olayına çok karşı bana gaviscon bile vermiyor miğde yanması için , öyle böyle limonlu sıcak sular ballar naneler 2 haftada zor iyileştim , çok kötüydü . Bazı drlar veriyor antibiyotik bazılarıda tamamen karşı bende çözemedim yani