Ozan_esra canım evet süper sempatik ve ilgili durmuyor bu açıdan. Muayeneden sonra kontrolden gitmişsin 2. De muhtemelen o yüzden bakmamış. Ama dış gebelik değil kese rahimde gözükmüş, dediği gibi kalp atışı da yarın da duyabilirsin. 8. Hafta da duyabilirsin yani bu da değişken bir durum. Doktorlar ilk haftalarda çok daha ilgisiz olabiliyor. Bizim heyecanlarımızı pek kayle almıyorlar. Ama anladığım kadarıyla çok uygun bir hastaneye de gitmiyorsun. İstersen değiştir doktorunu hazır yolun başındayken. Çünkü en önemlisi içine sinmesi. Ben 25. Haftamda değiştiriyorum. İçime sinmedi diye.