gamzelim2234 tatlım üzülme öncelikle. 22 yaşında evlendim 2 yıl korundum 24 yaşında çocuk sahibi olmak istedim 2 yıl da öyle olmadı oldu yaşım 26 .doktor doktor gezdim bu sürede rahim filmi , hormon testi klomen , çatlatma iğnesi ,eşim için sprem testi derken hiç birşey çıkmadı eşimde bende çikolata kisti çıktı 3 cm . Biri ameliyat dedi . Biri aşılama dedi biri tüp bebek dedi sürekli farklı doktorlara gittim fikir almak için . Bu sürede yıprandım bunaldım . Evde soğan kürü denedim alternatif yollar denedim. Olmadı rahim filmi çektirdim yapışıklıkta yok . Ama olmadı . Sonra bir doktora gittim işinin ehli uzman. Dedi ki bekle olacak çok stres yapıyorsun. Kendime gelmeye çalıştım stresi bıraktım bir tedavide olmadım bu arada hamile kaldım sevindim düşükle sonuçlandı sonra yine hamile kaldım dış gebelik oldu sonra dedim ki azim edicem yumurtlama takibi yaptım . Ki ben sağlıklı bir şekilde adet oluyorum 28 günde bir . İnstada birgebeningünlüğü ile tanıştım 2 ay yumurtlama takibi yaptım ve şuan 20 haftalık gebeyim. Nasıl hamile kaldım biliyormusun tam 12,5 cm çikolata kisti ile herkes şaşırdı hele ki doktorlar . Kist gittikçe kendiliğinden küçüldü hamileliğimde ama yok olmadı şuan 4-5 cm hala bende Ama gebeliğe engel değil