ebruliyim Gözünüz aydın allah bağışlasın.Ben de zorunlu sezaryen oldum ama ağrılarım başladığında söylediğim ilk şey " bir insan kendi isteğiyle neden sezaryen ister" oldu🤣 Her ne kadar 3-4 günde eski hayatıma dönsem de çabuk toparlansam da o ilk günlerki ağrı ve acıyı asla kendi isteğimle yaşamak istemezdim,kendimi affedemezdim