Anne18 ya varya geçen arkadaşlarla bir araya geldik onlar da eşli yani 4 eşiz düşün evde gelin çay içelim falan dediler gittik . 😳her birinin 2 çocuğu var birinin bebeği düşün boy boy çocuklar . Biri anne su biri anne WC biri ağlıyo orda süt ilkin bi irkildim sesten rahatsız oldum falan sonra baktım ne güzel Ya dedim insanların amacı var çocuklar desen zaten her biri bi ayrı güzellik. Gelelim sadete yine o sorular eee napcan ne etcen diye valla amaaaan çay içmez olaydım dedim yani takmıyorum ama kendimi kötü hissettim anlayacağın. Sen içinden karar alsan da toplumun güçlü bir etkisi oluyor psikoloji üzerinde çok enteresan ya