Busimss Tgbanne benim de hiç belirtim yoktu sadece adetim 1 gün gecikmişti test yaptım pozitifi gördüm. İnsallah senin de öyle olur.
Tgbanne Snszasla dün yaptım ilk bas kırmızı belirti toplantı , çizgi değil , sanki kırmızı damla damlatılmış gibi , kesin var cıkıyo dedim , sonra bir baktım bembeyaz
Snszasla Tgbanne 😟 ne desem bilemedim şimdi canım insan isteyince olsun diye cok kafaya takıyor biliyorum ama vardır bi dogru zamanı rabbim biliyordur en iyisini inşallah en yakın zamanda o çizgiyi görürsün 🤗
Busimss Tgbanne benim de yoktu inan. En azından göğüs hassasiyetim olurdu adet olsam bile ama hiç birşey olmadı o ay gebe olduğumu testte ögrendim hiçte umudum yoktu. Allah çok büyük hayırlı vakitte önce karnına sonra kucağına nasip etsin sağlıkla insallah
Ecmelbeyza Anne18 selinellaaaaaa kız bi sen bi ben kaldık şu forumda yaaa 😅demirbaş olcaz Burda 🥰senden umutluyum ama bari birimiz kurtulalım yaaa 🥰
Asilmom50 Busimss göğüs hassasiyeti herkeste olur zannediyodum bende de yok şuan göğüs hassasiyeti adetime 3 gün var test negatif çıktı umudum kalmadı
Busimss Asilmom50 benim de duyduğum genelde herkeste oluyor göğüs hassasiyeti ama ben kürtaj olduktan sonra tüm vücut dengem değişmişti. Hiç ağrı yaşamamaya başlamıştım. O yüzden umudum da yoktu hamileliğe dair ama adetim 1 gün geçince test yapınca gördüm. Adetine daha varsa umudunu kaybetmemelisin.
Busimss Asilmom50 o yüzden sen elinden geleni yap ve Allah’a bırak. Biliyorum çok zor bende yaşadım 2 kere kayıp yaşadım. Kürtajdan sonra bir kaç kere daha üzerine düştüm ama olmadı bıraktım sonra. İnan ovülasyon bile takip etmedim kafama göre ilişki yaşadım takvime bile bakmadım düşün. Zevkime baktım ama Allah işte o ay nasip etti. Kafandan çıkar uğraşma çabalama inan o zaman olacak.
Asilmom50 Busimss ne güzel sağ salim kucağına almayı nasip etsin Allah'ım 🤲🏻 benim sorunum farklı normal yoldan olması biraz zor ama yine de Allah büyük ol derse her şey olur🤲🏻🤲🏻