Belmaaa Mucizemm25 ben de öyle okuyordum ilkinden de aşırı korkuyordum birkaç gün çok az ağrı oldu. Bunda hiç olmadı hala hatta sabah iğneyi yaptırıp işe gittim yarın da olacağını sanmıyorum. Acı düzeyi düşük insanlar bizleri de korkutuyor
YagmurZ Bigun yaptirdim hatta grip mi olucam asini etkilerimi anlamadigim seyler oluyo kizlar size sorayim. Goguste baski gibi sanki gogsumu usutmusum gibi hafif halsizlik. Grip mi olucaktim denk mo geldi bilemedim
Belmaaa YagmurZ ben de dünden beri grip başlangıcı var bugün de ikinci doz aşıyı yaptırdım bence aşıyla alakası yok