Mucizemm25 5 e tamamlamak gerekiyormuş 2. Gebeligim 3. Doz oldum kaldı 2 doz onları da yılda bir yapıp halledeceğim.tavsiue ederim size de kulaktan dolma bilgilere kanmayin derim sonuç itibari ile bu kadar yaptıran insan boşuna yaptırmıyor bir zararı olsa zaten yapyirmayiz