Yenianne65 hulyafatmadmr 37 deyim haftaya doğum var insallah 16 kilo almışım doktor ideal olduğunu ama daha fazla almamam gerektiğini söyledi
Tugbacolak hulyafatmadmr ☺️ Yanı herkesın durumu ayrı olabılır tabıkı bn hep cok zayıf oldugum ıcın dogumdn snrada ınsallah bıtek göbegm gıderde böyle kalırım dıyorm🙈
Mororkide hulyafatmadmr 18.haftada gıttıgımde6.5kılo almıstım suan 22olcam yarın bakalım ne kadar cıkcaz
Bbsraa hulyafatmadmr 26.haftadayız. 2 kilo aldım normalde çok zayıf çok da kilolu değilim bulantım fln da olmadı hiç. Alirim sanıyordum ilk aylarda almadim 😁 artik bundan sonrasında alirim
Nurah 13 hafta olduk kilo almadım henüz aslinda hersyden yiyorum iştahımda yerinde ama cok su iciyorum ondan aldirmiyor bence
2bebelihayat_ hulyafatmadmr hafta 15 kilo aldım ikinci gebeliğim. ilkinde 17,5 almıştım bunda daha fazla alıcam sanırım ama önemli olan bebişlerimizin sağlığı. Kilo olarak da 40 ın çıkana kadar 10 kilo rahat veriliyor çok kafanıza takmayın biraz sporla halledilebilecek bişey ☺️
Tugbacolak Eloni_12 yok demek ıstedıgım 8. Ayıma gırdım ama bu kıloyu hamılelıgın basından berı degıl uc ayın ıcınde aldım
Freshmom hulyafatmadmr 30 dan sonra 7 kilo aldım evet kilo almak hızlanıyor o yüzden yediklerimize çok dikkat etmek lazım
Tugbacolak Eloni_12 battı balık yan gıder dıyorum ☺️ Boşvermıs durumdayım bu kıloyla doguma grmn lazmdı dıyor gebe hemsırem dıyorum amaan ben zaten hep zayıfdım ıstahm acılmş hazır tutamam😅
Fulyasare 47yle gebe kaldım ilk 3 ay 44e dustum. Sonra gerı toparladım suan 34 haftalıgım 52 kgyım. 9 kg falan almısım ama tabı bunun yarısı gobek. Kendım pek kılo almadım
ruveyda98 Kilo postları görünce geriliyorum 😂 evlendiğimde 48 kiloydum iki ay sonra 53le hamile kaldım ve şu an 70 kiloyum 25 haftalık yiyip yiyip kilo almayan biriydim hamileyken öyle olmuyormuş 😂
Ayse-elifim35 seherakds ben de ilk gebeliğimde 58 ile hamile kalmstm .noyum 1.68 . En sin dguma gittiğimde 72 bucuktumm.ama doğumdan çıktığım an 7 kilom gitmisti😇😅