Ben 32 haftalık oldum bugun. 13 kilo almışım doktora gittim bugun kontrolüm vardı. doktor dedi ki bir insan hiç mi göstermez kilo aldıgını 😂 zayıf hamile kaldım bir de boyum 1.74 göstermiyorum. cok yemek yiyen bir insan değilim tatlı asla aramam ama yine de aldım bu kadar bilemiyorum🤷♀️ bir 3 4 daha alırım herhalde