Hirabia 36.haftadayım hala yanıyor 2 3 gündür hafifledi biraz çok şükür ama bu haftaya kadar çoook şiddetli yaşadım gerçekten zor Allah yardımcımız olsun.
Ikizlerr Ben de 27 deyim bi anda nasil arttı anlatamam dün gece 4 te mide yanmasına uyandım resmen çekmeyen bilemez cok zor valla
Susu1303 Fatos0277 valla sütü ictim bi 15 20 dakkaya uyumusum sanırım iyi geldi yada anlık rahatlattı 😔
Manu Karbonat ic canim benim 3 hamileliğim iki cocukgumdada doguncaya kadar ictim hir birsey olmadi sukur simdide 11 haftalık olduk yine başladı mide yanması karbonat içiyorum hemen geciyor sizde icin
Hirabia Susu1303 her beden farklıdır kişiden kişiye değişir. Benim ondan hariç yan ağrılarım oluyordu kaburgalarıma falan baskı yapıyordu bebek bide o ağrıyı çekiyordum hepsi bu hafta son buldu bebek aşağı indi galiba rahatladım