Es_69 Hanımlarr 13 haftalik hamileeyim. Yarin doktoraa gidicem karnimdaaa okadar kıl tüg arttikii acmaya insan utaniyor. Jiletlee alsam birsey olurmu alan varmi yadaa 🙄🙄
Deletedmom138 Es_69 ben gebe kaldığımdan beri hep jiletle alıyorum heryerimi ağda hiç yaptırmadım hayatımda lazere gidiyordum, bişey olmadı 😘
Krkas-turan76 Es_69 jilet yerine eldivenle al bende de psikolojik olarak rahatsız hissediyordum ama eldivenle aldım çok geç çıkıyor
Haticerkan Es_69 sakin jilet vurma oyle git daha iyi bence bi daha kikontrole agda yaptr derim gec cikiyo zaten
AATozarr Es_69 Jiletle alırsan pişman olursun tabi ki , çok rahatsız ediyorsa seni en azından ağda yap ,ama doktor göbeğine bakmaz için de rahat olsun bu kadar takma sonra dökülür onlar nasıl olsa 😉
Es_69 iremmm00 kiz bendede az buzdaaa cikmamis sorun ordaa 🤣 Ergenlikte erkek uşaginin tugleri gbi birden mi hormonlar kabarirr 🙄🙄
Asyafatih Es_69 sorma bende öyle erkekden beter olduk desene . Jiletle alıyordum ama alerji oldum bu ay agdaya gidecem artık 😓🤷♀️
Ayse1923 Es_69 bende çok tüğlen me oldu ama bu bizim elimizde olan bir şey değilki benimde doktorum erkek hiç göbeğime bakmıyor ben ağda jilet hiç bir şey vurmadım🙈
Es_69 Krkas-turan76 Kizz vallhaa catlarrr öleremmm Korkuyom yoksaa alirimda 🤣 Dedim acisiz sizisiiz heral bu olur anca 😶😶
tugce67-67 Es_69 canım zaten karanlık oluyor oda karnındaki kılı görmez bakmıyor bile karnına doktor😂ama ben bi kere sinirlendim jiletle aldım daha gür çıktı , alacaksan ağda ile al sakın jilete vurma derim🤗
Es_69 tugce67-67 doguma kadarr hormonlarr cossmus misali heral almayim oyle bi dedinki kendimi cektim bian ❤️
tugce67-67 Es_69 öyle canım ya ben birde pcosluydum doğum kontrol hapı kullanırken gayet iyiydim .bi hamile kaldım ilacıda bırakınca coştu tüğler🙈idare edecegiz artık zaten doktorlar alışmıştır be .ben göbeğimdeki karamaları gösterdim kafana takma daha bir sürü yerin kararacak hamilelikte normal böyle şeyler dedi😂çokta kadmamak lazım
Gamzemehmet Bence alma cnm onceden yoksa dogumdan sonra dokulcektir elbet bekle doktorlar ne killar görüyor bisy diyebiliyormu heleki seninki hormondan dolayi cikmis bisy kendi kendine zorlama bence
Mervenur_kcbs Es_69 ben hazır ağda alıyorum marketten iki dakka elle ısıt yapıştır çek 10 dakka bile sürmez sabah gitmeden hallet 👍🏻🙈
Es_69 Mervenur_kcbs Tehlikeli zamanlari olmasa agdaaa nekiii 😁😁 Ah ahh bebek oldumu kbu bile korkutuyor. Vallha iyi cesaretliymisin Merve sen 😍
Mekamu Bence göbeği almaya gerek yok, benim düşüncem bu. Ben hiç çekinmiyorum da doktordan. Çünkü doktorun benim kılımla işi ne 😄