Cerenim Edahmet29 yooo hiç öyle istek olmadı 36. Haftamdayım aman aman şu olsun yemeliym dediğim Bişey olmadı valla ki normalde yemeği içmeyi severim
melindam Edahmet29 Ben Fakir Ruhluyum Herhalde Hep Evde Olanı Canım Çekiyor Yada Evvde Yapabileceğim Bişey 😂Şöyle Ağzımım Tadıyla Aşeremedim
KokosAnnecik Edahmet29 aynı ben. Ama ben sürekli bşyler istiyodum adet yerini bulsun 😂 onlarda hep sevdiğim şeyler.
RuzgarsMommy Hahahahha hakkkaten ne zaman evde olmayan bişey isticek canim yaa 😁 bende merak ediyorum
Aysiscim Ben de aynı şekilde hiç aşermedim. Elbet canımın çektiği şeyler oldu ama bunların hiçbiri yemezsem olmaz vb. istekler değildi. Zaten bir boğa burcu olarak her zaman canım bir şey çekerdi. Hamilelikte daha beter olacağımı düşünürdüm oysa ki😂