Sevdasoner Canim yirmili haftalarda en az bir kez her hamilenin yaşadığı bisey o. Bende bi buçuk gun hissetmedim. Acile gidebilirsin muayene ücreti vermek yerine. Yada saglik ocağına gidip dinleyebilirsin. O bir yada iki kez yasanan bisey. Endişelerimiz biraz bilgisizlikten kaynaklaniyor. Senin tercihin tabiki ama ben boyle biseye gerek duymam şahsen. Karninda bebeği olenleri filan hesaba katarsan yanarsın, dunyadaki tum kotu seyleri dusunup onlem almak gerekir o zaman, sadece dinleme cihaziyla kalmaz bu is, ister dinleme cihazın olsun nolursa olsun bebegin hayatinin sonlanacağı varsa sonlanir. Hic bir şeye onceden engel olamazsın. Kendini rahatlat.