Bsrlmnemr bltblt2020 bizde nasipse Eylül bebeği olcaz ama 3 4 parça haricinde bişi almadım. Öyle battaniye falan aldım 1 2 parça kıyafet onları da ben almadım aslında ablam ve annem almış :) ben almak için 6. Ayı beklerim heralde sonrasında toplu bi şekilde gücüm yettiğince alırım. Odasını da son 1 2 ayda hallederim nasipse
Azracan Cerenn06 ben kızımda 30 defa girdim🙈ultrasona 13 sene çocuğum olmadı tüp bebek yaptık gene olmadı ikinci kez tuttu kızım işte kızım 7aylık oldu tedavisiz kaldım 😍şimdi 12+1haftalığız İnşAllah hayırlısıyla kucağımıza alırız minoşlarımız 🥰bunda da doktor tahminde bulundu ama bakalım Pazartesi kesinleşir İnşAllah
Bsrlmnemr bltblt2020 hemen almak istemiyorum nedense biraz zaman geçsin istiyorum. Sanki şimdiden almaya başlasam zaman geçmeyecek gibi. :)
mikican bltblt2020 valla hala düşük olur kalbi durur endişesinde olduğum için bebek magazalarının önünden hızla geçiyorum heves etmeyim kursağımda kalır diye ne zaman atıcam bu endişeyi anlamadım 🤦🏼♀️
bltblt2020 mikican aynı bende öyleyim bi düşüğüm oldu bundada aynı korku dediklerin gibi o yuzden eşyasını almak cok mantıklı olurmu acaba
Oykukilinc Ben de ic zıbın,kuvet,birkac oyuncak aldim cinsiyet belli olmayinca ama kisliklar baya indirime girmiş joker magazasinda kis bebegi olacağı icin astronot tulum mont almayı düşünüyorum ama 3 6 aylik mi 6 9 aylik mi alsam emin değilim
Nur_nur06 bltblt2020 ben başladım canım cinsiyeti belli değil ama her gittiğimde kıza da erkeğe de uyacak zıbın falan alıyorum veya dikkatimi çeken oyuncak olursa alıyorum genelde aldığım şeyleri beyaz alıyorum ikisine de olsun diye ilk gebeliğim inşallah sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz
bltblt2020 Nur_nur06 amin amin insallah insan kendini tutamıyor değilmi birseyler almamak için Allahtan küçük yerdeyimde öyle gözüme cok carpan seyler yok 😁
bltblt2020 Gzmsydr hadi insallah bende beklıyorum cinsiyetini hayırlısı olsun sağlıklı olsun insallah 🙏
nzlkaraca Bizimde belli değil kızlar henüz, heves ediyorum bende ama cinsiyeti ögrenelim diyoruz hayırlısıyla sağlıkla kucağımızı almayı nasip etsin inşallah😇🐣
Dilara_slm Bizim cinsiyetimiz belli oldu ama olmadan önce de ben yavaş yavaş başlamıştım dayanamıyorum gördükçe🥰🦋
tarsln2955 Benimde 14 haftalik ama cinsiyeti belli değil henüz. Ama olsada başlamayacam almaya cokkkk erken geliyo bana 😃 hatta tam tersi kendime kıyafet bakıyorum şiştikçe ne giyebilirim vs diye. Su an bebek icin tek göz attigim bebek arabası, puseti tarzı şeyler. Yaz geldiğinde anca başlarım alisverise bi liste oluşturup 😊