Cerenn06 ben kızımda 30 defa girdim🙈ultrasona 13 sene çocuğum olmadı tüp bebek yaptık gene olmadı ikinci kez tuttu kızım işte kızım 7aylık oldu tedavisiz kaldım 😍şimdi 12+1haftalığız İnşAllah hayırlısıyla kucağımıza alırız minoşlarımız 🥰bunda da doktor tahminde bulundu ama bakalım Pazartesi kesinleşir İnşAllah