Askile Sedaervak cnm bende ondan korkuyorum asaf çok hoş omer de dinimizde yer alıyor önemli güzel isim ama asaf denmez diye korkuyorum oyuzden bi aklım eymen istyor
Sedaervak Askile aslında siz nasıl alıştırırsanız etrafı öyle gider ayşe benim kaynanamln ismi o yüzden fazla kullanmadık ömer derlerse ömer asaf diye tekrarlarsınız
TubaAlganKarabul Alpaslanveannesi benim de eşim ve kaynım erkek olursa alparslan olucak dıyorlardı ilk başta hoşuma gitmemişti ama sonra anlamınıda okuyunca çok hoşuma gitti alparslanımız yolda 😍😍
Merve2961 Alpaslanveannesi Ayy cok guzel cunku benimde eşim oğlum olursa adını Alparslan koyucam diyodu ve oğlumuz olduğu icin ismi Alparslan oldu bize cok guzel geliyor canim tam bir erkek ismii👼🐣🙈😍😍😍