Alpaslanveannesi Canım öncelikle rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşAllah. Bende çocukluğumdan beri bi oğlum olursa adını Alparslan koyucam diyodum. Çok şükür ki oğlum olucak ve eşim kırmadı oda çok beğendi nasipse Alparslan olucak. Bence güzel ve ağır bi isim. Anlamıda çok güzel. Arslan gibi cesur yiğit demek. Rabbim bahtlarını temiz etsin. ❣👶🏻🍼