gulsahozturk Elif380 33+5 haftalığım canım. Normalde halfeti de oturuyoruz eşimin görevi dolayısıyla ama kontrollerime nizipte adn hastanesine geliyorum 😊 sen kaç haftalıksın nerde oturuyosun
Nuryldrm gulsahozturk bende sürekli ömer faruk beyin yanına gidiyorum daha geçen salı günü gitmiştim kaç haftaliksiniz😊
gulsahozturk Nuryldrm 33+6 şu an bende inşallah ptesi gidicem nstlere başlıcaz artık peki sen kaç haftalıksın 😊
Nuryldrm gulsahozturk inşallah orda olucak doğum fiyatları hakkında bir bilginiz var mı daha biz sormadık da😊
gulsahozturk Nuryldrm aslında bizde sormadık fakat yanlış hatırlamıyorsam eşimin arkadaşının hanımı orda doğum yaptı normal geçen sene 650 gibi bir ücret ödemişlerdi😊