Valla inanki ben evliyim eşimin işinden dolayı antebe geldik dokturum hastane değiştiği için Antep'te doğum yapmak istemedigim için ilk kez geçen hafta gittim sezeryan olucam bayanda ilglendi benimle son anda çıktı yani 😅😅😅 annemler nizipte k.valideler falan daha iyi oldu bizim için hem adn hastanesini çok beğeniyoruz eşimle karabaya çok kalabalık diye gitmedim