[silindi] hamilelikten önce vardı canım ben üzüntüden falan oluyordum sanıyordum taki acile gittiğimde panik atak var psikologa git deyinceye kadar🙄okuldan mezun oldum evlendim iş bulamadım eşimle gerginlikler falan derken onlar ilerletti tahminimce ...bide en yakın arkadaşımla mülakata girdik o kazandı ben kazanamadm arkamdan zaten o yapamazdı falan diye laflarını duydum çok üzüldüm ,ailem ileri geri laf etti sen uğraşmıyorsun falan derken kafayı yedim.sonra acillik olmaya başladım .hamile kaldım dolmuşlarda mağazalrda daralma gelmeye başladı tansiyonum düşüyor sürekli böyle yerlerde , gebe okulundaki hocamda kesin panik atak dedi ama ben doktora gitmeye çekiniyorum .yarın bir gün bir yere başvursam önüme gelir diye korkuyorum .annemdede var bana diyo gitme ilaç kullanmak iyi değil kafanda kendin düşünme bitir🙄biraz uzun oldu ama öyle çaresiz ortada kaldım aylarca bebeğimi kabullenemedim çok şükür şimdi kabullendim ama zor günlerdi ya.doğumdan sonrada istemezsem diye korkuyorum her şeyi issizliğime bağlıyorum .doğumdan sonra gideceğim bakalım doktora🙄