Degisken Son ayımda organic boyayla boyamayı düşünüyorum. Sadece düşünüyorum faaliyete geçirirmiyim bilmiyorum:) ünlüler hep boyalı geziyor organik hamileler için boya kullanıyomuş kuaförler. ilk çocuğumda uçlarını boyamıştım.
Buse91 Bmerve doktorum 16 haftadan önce boyamamamı söyledi bana sonrası içinde sadece organik boyaya izin verdi. Açıcıyla yapılan balyaj ombre röfle gibi işlemlere izin vermiyor kesinlikle. 23 haftalık olduk bizde 25 gibi bende boyatmayı düşünüyorum