Yasmiiinn Sentrk benimde düşüktü canım gebeliğimden beridir sabahları 2-3 kaşık pekmez yiyorum aç karnıyla ve artı olarak kahvaltıma tahin pekmez karıştırıp tüketiyorum gayet iyi kan değerlerim çok şükür 🤷♀️
Ozgelin Sentrk hiç tahin pekemz diyenleri dinleyip şekerini yükseltme..bide şeker problemin olur 👍🏼 doktoruna söyle takviye demir ilacı versin..
tugbaayilmazz Sentrk ciğer yiyebilirsin benimde kan değerlerim düşük pekmez çekirdekli üzüm kurudut tüketiyorum
Lacivertli_kelebek Sentrk En kısa zamanda geçer inşallah. Ama karaciğer yemek gebeyken zararlı A vitamini açıdan yüksek besin gebelere genelde önerilmez.doktoruna sor en iyisi🍀
Sentrk Ozgelin verdi canim takviye ilaci..ama bende disardan alabilecgm besin varmi diye cabuk toparlansin diye
Sinemmdru Ozgelin 2 tatlı kaşığı kadar yenmesinde bir sıkıntı yok tahin pekmezin ayrıca tahinde zaten şeker hiç yok pekmezde var bu da çok etkilemez bazen tek başına demir ilacıda fayda etmiyor
Balevlatlarinannesi Sentrk canım şekersiz karadut pekmezi düşük kana çok iyi....sabahları aç karnına gece yatmadan 1 kaç kaşık ye....
Sentrk tugbaayilmazz ciger tuketebiliyorz dimi gebeykenn...eger oyleyse sabah kahvaltisina cigercide bitebilirim😎
Ozgelin Sinemmdru 2 tatlı kaşığı pekmezn hiç bir faydası yok günlük kan ihtiyacını karşılaması için en az bir bardak pekmez içmek zorunda anca öyle denk geliyor
Sentrk Balevlatlarinannesi yani bir kasik pekmezin zarari olmaz..seker orani falan..icecgm sabhlari ac karnina ins
Sinemmdru Ozgelin bunu bende biliyorumda 2 tatlı kaşığı kadarda tahinpekmez karışımının direk şekeri yükseltmesi yanlış sizin dediğinizde yanlış.
Ozgelin Sinemmdru Yanlış mı ? Kusura bakma da gebelik şekerim var yan komşudan duyup gelip konuşmuyorum bizzat yaşıyorum..
Sinemmdru Ozgelin Ozgelin off benimde var gebelik şekerim arkadaşım diyetisyen ve onun eşliğinde devam ediyorum artık endokrin banamı anlatıyosun sabahları 2 tatlı kaşığı tahin pekmezin bir suçu yok pekmezini az koy tahini fazla bizde komşudan duymadık heralde doktor ve diyetisyenin dediği bu.
Sinemmdru Ozgelin senin şeker baya baya tavan demekki 2 tatlı kaşığı yükseltiyosa bende sıkıntı yok arkadaşında gebelik şekeri yok besbelli kendinde olanı başkasındada varmış gibi burda ahkam kesmeye hiç gerek yok.
Ozgelin Sinemmdru değil arkadaşta daha 16 haftalk gebe nerden biliyorsun olup olmayacagnı zaten mesele yiyp yememesi değil yesin ama kanının yükseleciğini beklemesin..sen burda nenenden duyduklarını gelip çok doğruymuş gibi millete yedirmeye çalışma..