Gzdbkgz evet canım ben bu iğneyi iki kere vuruldum ikisinde de önce test yapıldı sonuç negatif cıkınca iğne oldum.Zaten pozitif cıkması demek senin vucudunun bebege karşı bi antikor ürettiği ve iğnenin bir işe yaramayacagı anlamına geliyor.Sen yine de doktorundan bu konuda tekrar detaylı bi bilgi iste ben daha fazla kafanda soru işareti yaratmayayım