dbik inşallah hamilesin ben yaptım sdce adetimden 1 gün geçti yaptım çıkmadı 1 gün arayla yaptım tekrar çıktı ama aşırı silik çok hafif belli belirsiz inanmadık tekrar yaptık 2 cisi daha çizgisi vibelirgib çıktı hamileymişim ama çok yeniymiş ondan o kdr silikmiş . Ve şuan 7 haftalık hamileyim düşük tehlilleri var çok korkuyorum . Kesenin yanında kan pıhtısı var yüzde 90 düşük dediler ama bn yinede umudumu yitirmiyorum . İğne verdi zaten . Allah bütün annelerimizin bebeklerini korusun olmayanlarında hemen olur inşallah 👍🏻