Kuzum hamilesin büyük ihtimal ama nacizane fikrim bir hafta gecmesini bekle bu kez beta düşük çıkıyo başlıyosun dıs gebelik mi kimyasal mı bos gebelik mi stresine bence bir hafta gecmesini bekle degerlerin yükselsin ben adet günü olmayınca kan testi yaptırdım beta düşük çıktı o haftam zehir oldu bana dıs gebelik olabilir dedi doktor ama ben sabrettim kan falan vermedim bir hafta bekledim sonra gittim keseyi de gördüm erken öğrenmek hiç iyi bi şey degil gercekten sevinemiyosun bile şu anda kalp atısını duydugum halde hala içimde bir korku var hala böyle hamileyiiiiimmmm diye sevinemiyorum 😐