tugce0606 ilk gebeliğim erkekti hiçbir sıkıntı yaşamadım bulantım olmadı sancım acılmam bile olmadı 41 de zorunlu sezaryenle dogurdum 18 aylık oldu gene sıkıntısız bir bebek maşallah 🙏 şimdi de 29 haftalık hamileyim bu da erkek gene sıkıntım yok fakat bebeğin böbrekleriyle alakalı sıkıntı yaşıyoruz onun dışında vücuduma verdiği bir ağrı yok çok şükür 🙏