Fadime3543 hilal-ali32 benim doktorum 4 kiloya kadar normal doğum öneriyorum ama fazlasında yaptırmıyorum annede ve bebekte sorun yaratıyor dedi ben 3900 fazla olursa sezaryen olurum diye düşünüyorum 🤔
hilal-ali32 Fadime3543 Bende valla korkuyorum bir yandan dün sağlık ocağı ebesi bana 4 kilo bu bebek doğuramazsın dediler 3400 çıktı çok üzüldüm normal olmadığıma dedi kafam karıştı
Angello hilal-ali32 masallah ayni haftadayz 😊daha gtmedim haftaya gidince ogrenicem bnde kac kilo oldugumuzu
Minnosminnak hilal-ali32 27+1 im ama bebeğim önde gidiyor 5 gün ileride çok şükür kilosu 1 kilo 100 grm 😊🌺
kitapkurdu ariyaliyya ben günde 4 tane portakal yiyorum ve nesquik içiyorum 1 bardak. Onun dışında yemek porsiyonlarımı küçülttüm. Ekmek tatlı yemiyorum. Kilo almıyorum. Hep sıpaya gidiyor 🤷🏻♀️
Papatya-20 hilal-ali32 ayy afiyet bal olmus yaramış minige tesekkürler tavsiye için 💞🙏🏻👼🤰🏼saglıcakla alalım inşallah bebişlerimizi kucaklarımıza 🙏🏻
Rabia-22 hilal-ali32 oh maşallah tombişee🤣🤣🤣😍biz 22de 513 gram dedi.25 hafta olcaz yarın.26da kontrole gitcem bakalım neler olcak😅
Rabia-22 hilal-ali32 normalde 3 haftada bir gidilir.2 hafta cok kısa bir süre.ben ilk hamile oldugumu öğrendikten sonra 2 haftada bir 3 haftada bir gittm.bazen ayda 1.ama doktorum özele geçtiğimden beri 3 haftada bir gel dıyor.bence en ideali 3 hafta