Acildeki doktor rahim agzini ölçtü ve enfeksiyon var mi idrarda ona bakildi.
3.40 cm idi benim rahmim. Acildeki doktor rahimde incelme olmuş sanki dedi ve bana magnezyum ve progestan yuklediler serumla.
Ardindan yine agri var mi diye soruldu hafif kasik agrim vardi hap verildi.
Kendi doktorumla da bu pazartesi konustuk 3.40 ve en son olculen 4 cm rahim agzi normal tehlike yaratmaz dedi acilde ki doktor da agrin olursa gel dikis atariz serklaj dedi ama kendi doktorum daha olumlu konustu. Temizlik falan yapmıştım ben ama gecen hafta. Kendinizi yormayin bana yapacağın seyler masa kurmak cok yorulmazsab yemek yapmak dedi. Ben kendim kaşındım biraz açıkçası.. kasilmalariniz olursa da bol su icip dinlenin ..