Sibelilhami Krkas-turan76 şuanda ben tansiyon ilaçı kullanıyorum idrarda protein çıktı doktor takip edelim tansiyonum 13/10 çıkıyor
Nururuk Krkas-turan76 hemde çok zararlı ne yazık ki. Randevunuza daha çok varsa yakınlardaki bir eczaneye gidin bence. Çok ihmal edilecek bir konu değil 😔
Krkas-turan76 Dygbrk kansızlık var malesef vegaferon kullanıyorum ikiye çıkardık ve demir eksikliği de var
Nururuk Krkas-turan76 araya haftasonu girecek aklınızda soru işareti kalmasın, imkanınız varsa gidin bence
Krkas-turan76 Nururuk Aslında geçen hafta acile gitmiştim agrım olduğundan dolayı tansiyon normal demişlerdi tansiyonda problem olsaydı söylerlerdi diye dusunuyorum
Nururuk Krkas-turan76 valla anlık olarak çok çabuk değişebiliyor. Bende 37. Haftamda yüksek tansiyonla tanıştım hemde 3 günde bir sürekli kontrole gitmeme rağmen 🤷🏼♀️
Krkas-turan76 Edasenturk Şuan geldim hastaneden benimki kansızlık ve demirden oluyor dedi tansiyon ve idrar gayet normal sizde bi gidin