ktnzehra49 Aliss_36 aslında çok üstüne düştüğümüz içinde böyle olmuş olabilir akışına bırakmak en doğrusu
ftsblcn Nururuk bakma sen kilosuna son haftalarda baya bi ilerliyor neticede tahmini kilolar bunlar. Bende aynı durumları yaşadım fakat suan bebek kılosu önde gıdıyor. Kötü düşüncelere kapılmayın bol bol protein tüketin. Bebege yarayan tek sey proteın çunku. Ben etten tiksinirken gün aşırı sürekli kırmızı et yedım. Her şey yolunda 💪
Nururuk ftsblcn aynen öyle 🤣 bana da zayıf doğacak dedikleri bebiş neredeyse 4 kg gelecek şimdi. Biz temkini elden bırakmadan protein ağırlıklı beslenmeliyiz hepsi bu
Aysgl_trl_trn Bugün geldim kontrolden. 34 haftalıkken gittiğimde 2500 gr dedi doktor. Bugün 36 haftalığım 2630 gr dedi. Haftada 50 gr almış. Bana az geldi ama doktor haftasıyla uyumlu dedi. O yüzden tedirgin değilim. Beslenmeme dikkat ediyorum. Sağlıklı olsun yeter.
Nururuk ktnzehra49 valla canım, bebek bizim vitamin depolarımızı tükettiği için bizim onları yenilememiz çok önemli, yiyeceklerle bir yere kadar takviye oluyor. İlaçlarımızı kullanmak çok önemli. Sende bundan sonra ihmal etme bence