ktnzehra49 canım hiç dert etme, bana da 34. Haftadayken 2200 gr kilosu çok az demişti doktor. Hatta burda post bile açmıştım. Şimdi 37+3 deyim bebek 3100 gr oldu 🙈 şiştikçe şişiyor 🤭 sen beslenmeni protein ağırlıklı yapmaya devam et, 35. Haftadan sonra çok kilo alıyorlar zaten. Gönlünü ferah tut