Ipek_ozsyhzry busepp inşallah istediğin şekilde doğumun olur canım ama çatı muayenesinden çok etkilendiysen normal için biraz daha zorlanabilirsin inşallah kolay doğumun olur 🧿🤲🏻 Rahat ol
Haticeakks Ipek_ozsyhzry neden 35 den beridir alttan muayene yapıyor ki aletle bakılır da elle neden bakıyor onu anlamadım
Ipek_ozsyhzry Haticeakks sancılarım çıkmıştı cnm ama hissetmiyordum nedense nst de birde 1 .5 cm acılmam vardı o yuzden erken doğum riskim vardı şaun çok şükür risk kalktı ilacı bıraktık artık doğumu bekliyorum bakalım 37+4 üz bakalım her an gelebilir
Pamukgelim busepp çatı muayenesinde doğuma uygunluk bakılıyormuş, benim merak ettiğim rahimdeki açılma da çatı muayenesinde ölçülür mü? İkisi ayrı zamanlarda mi ölçülür, yoksa aynı anda mı hem çatıya hem açıklığa bakılır