Mirage91 zaten hamileydim, 3 hafta önce kürtaj oldum, kayıp insanın psikolojisini çok kötü yapıyor kendime gelebilmem için yeniden hamile kalmak için toparlanmam gerek, hamile kalmak çok kolaymış 1,5 yıldır boşuna stres olmuşum ama önemli olan sağlıklı olması sağlıkla doğmasıymış😔 dediğiniz gibi yapmıştım bende o ay hamile kaldım birde nasip tabi ki🌸