Benim de iki kez oldu bir anda boşalırcasına ikisinde de hastanede yattım progestan ve proluton iğne kullanıyorum hala. En son geçen hafta kontrole gittim çok az bi pıhtı şeklinde kalmış dedi doktorum ve karpuz gibi yatmaya devam dedi. Çok ayakta kalmıyorum sürekli yatıyorum. Allah herkesin yardımcısı olsun 🙏🏻