Zuzum577 şuan enfeksiyondan dolayı zaten idrar tutamama sorunu yaşarsın canım Allah korusun keseye kadar ilerlemeden atlatmaya çalış. Ped takma gerekirse eskiden annelerimizin yaptığı gibi pamuklu bez ayarla eski atlet gibi onu ütüle katla iç çamaşırının içine koy daha rahat olursun. O atletten zaten 3,4 parça çıkar sürekli değiştirirsin bakteri üretmez en azından