Zuzum577 Başıma o kadar ileri düzeyde gelmedi ama seninki ya enfeksiyon yada mantar canım. Hiç aksatma hemen doktora git iyi bişey değil ilerlemiş senin ki rahime kadar ulaşmasın. Benim sarı akıntım oluyor hafif koku oluyor iki güne kendi çabamla atlatıyorum. Ayrıca kesinlikle ped kullanma naylon olduğu için bakteri üretiyor gerekirse günde 4,5 iç çamaşırı değiştir vajinanın kuru olması lazım ıslak olunca bakteri oluşuyor bol bol su iç tuvalete çık yoğurt sabah akşam bol ye. Ama acil olarak doktora git bence kimseye sormana bile gerek yok inşallah geçer 🤲🏻🤲🏻