Yaseminay Arkadaslar merhaba. Ben martin 4unde transfer oldum dayanamadim bugun yedinci gununde kanda test yaptirdim fakat negatif somuc aldim. Benim gibi olup sonrasinnda test gununde pozitif sonuc alan varmi? 😒🤲
Ymr_yme Yaseminay benim 3.denemem hamileyim ben 8.gün erken gebelik testi yaptim normalde diger tedavilerimde kan günümü bekledim ama bunda lekem geldi hemsire varsa yap dedi 5.gün embiriyosu cikar dedi silik cizgi cikti normal gebelik testlerinde cikmiyor haberin olsun erken genelik testinde bakman gerek
Havvamurat Yaseminay bazılarının geç çıkıyor canm hala umudun var. Benim 3..gun embriyosu 7.gun çıktı iki defa tüp denedim ikisi de tuttu. Oğlum 17aylik 7haffalik da hamileyim
Yaman Yaseminay benmde 4.de tuttu digerlerinde kan gunumu bekledim bunda bekleyemedim icime dogmustu sanki 9. Gun idrar testi yapmıştım cikmisti
Yaseminay Ne zaman kan testi yaptiniz ve bthcg sonucunuz kac cikti? Birbirimizi umut isigi oluruz insallah. Rabbim herkeze nasip etsin insallah 🤲❤️
Yaseminay Ymr_yme genelde herkezin 8.ci gün en erken cikmis benim gibi 6 veya 7inci gun yapanlarin hepsi negatif sonrasinda pozitif olmus ama insan tedirgin oluyor tabi
Yaseminay Havvamurat benim zaten hamileligim oluyor esimde gen sorunu var diye tup bebek yaptirdik normalde cok kolay hamile kalabiliyorim iki kez gebelik gecirdim. Yasamadilar
Havvamurat Yaseminay tüp bebek taptirmakla çok iyi eymisisniz o zaman insallah bu defa sağlıkla alırsınız kucağınıza
Yaseminay Yaman ben erken yaptim biraz galiba bugün 8.ci gün yarin kan vericem insallah degerlerim yukselir
Gloria13 Yaseminay kaçıncı gün embriyosu olduğuna bağlı. 5. Gün embriyosuysa 7. Gün kanda çıkar normalde. Benim tüp bebek yaptığım doktorun hemşiresi çok yakın arkadaşımdı 7. Gün çıkar test yap demişti. Ama 3. Gün embriyosuysa çıkmayabilir 10. Gün kan ver
Yaseminay Gloria13 5.ci gun embriyosu bugün 8.ci gün benimde emriyolog arkadasim test için çok erken demisti ortalama 9 12 gun arasi sonuc almak daha çok mumkunmus. Bakalim hayirlisi olsun insallah. 🤲