Abcde12_ merhaba. Ben de aynı şeyi yaşıyorum arada. Çoğunlukla gaz olduğunda bazen ise yorulduğumda. Ama zamanla alışıyor insan bu tarz şeylere. İlk başlarda tedirgin oluyordum şimdi geçiyorsa çok uzun sürmüyorsa çok düşünmüyorum üzerine:) 23 haftalığız biz de.. 🍀