Kızlar mrb bi haftadır çok fazla idrara cikyrm yani tutamyrm bile idrarimi hemen küçük karnıma sancı gryr yani idrar torbası sanki çok dolmuş gbi ama yapınca az bsy yapyrm bide ara ara karnım sertleşti sağ sol olarak böyle durum yaşayan var mi aranızda 18 haftalik hamileyim bu arada