Balevlatlarinannesi Demetylmaz01 geçer inşallah canım. Ben ağız yolu ile değil vajinadan vitil şeklinde kullandım. Doktorum hem daha etkili hemde yan etki yapmaz demişti. ...
Ceylan12334556789 Kızlar bende 6. Haftaya girmek üzereyim Elimden geldiği kadar dinlenmeye çalışıyorum yemek yapıyorum bulaşık yıka topla derken sabah ta aynı şekilde hani korkuyorum bu kanmalar neden oluyor yani ayakta durmaktan mı ne yapmaktan acaba 😔
Afrze Ceylan12334556789 korkmanıza gerek yok . Kanama değişiyor . Her kanama dan korkmamalı . Nedeni yok bazılarının. Durup dururken olabiliyor. Bazısı genetik olabikir . 9 ay kanama olması gibi .ama yine de doğum ayapan var.olabiliyot kanama başta .
Demetylmaz01 Ağız yolu ile kullanıyorum günde üç defa bişry olur mu acaba ağız yoluyla kullanan oldu mu