Derya01mucize Sevcanfly
arkadaş doğru söylemiş kuzum bende prof bir doktora gitmiştim gebelik kaybımdan sonra gebelik olmadan başla ecopirin 100mg dedi sonrasında geç kalınmış olabiliyormuş benimde düşük derecedeydi pıhtılaşmam 6 ay kullandım sonra hamile kaldım (en erken zamanda öğrenmelisin sürekli takip etmen gerek kendini 😔) kanda 33 çıkmıştı daha çok yeniydi iğneye başladık sonra Allaha şükür 22.5 günlük olduk benim sana tavsiyem iyi bir doktorla görüşmen ve progestan fitil kullanman ilk zamanlarda inan çok faydası oluyor. Bende çok korkuyordum her günüm bugün mü düşük yapıcam diyerek geçti ama öncesinde veya sonrasında korkma herşeyin birgün güzel olacağına inan ben çok pişmanım kendime ve bebeğime bunu yaşattığım için çünkü psikoloji inan çok etkili tedavilerde. Allah yardımcın olsun canım ♥️