Bende pıhtılaşmadan 3 kez düşük yaptım (boş gebelik ,kese bozukluğu vs.)testlerde bazı genlerde heterizigot yazıyordu.Gittiğim bir doktor kan sulandırıcı hapa 100 mg hamile kalmadan önce başla hamile kalınca iş işten geçiyo dedi ve ben 8 ay öncesinden düşük dozlu kan sulandırıcı hapa başladım hamile kalır kalmaz iğneye de devam ettim.çok şükür işe yaradı hamileliğim devam ediyor