ayse1205 Nasippp yarın sabah hemen bi tane daha yapıp teyit etmem gerek yumurta çatlayınca çizgi iyice mi silikleşiyo acaba nasıl oluyo ki
Nasippp ayse1205 evet silikleşince çatlamış oluyor ama bu değil ki yumurtladın ve çatladı devam et sen teste. Dediğim gibi saat 3 de yapmaya özen göster
ayse1205 Nasippp aynen yarın gündüz tekrar yapıcam o zaman çıkar nolduğu inşallah çatlama bugündür inşallahhh
ayse1205 Nasippp https://imgyukle.com/i/JPt0qP canım baksana dün ki testi yeni yapmıştım doğru biçimde bi de şimdi yaptım test sanki daha koyulaşıyo yumurtlamaya daha var gibi sence
Kaderugr Bus_ak18 https://imgyukle.com/i/JPIt1A bunada bakarmısın dün ve buhünün ovülasyonu yumurtlama yakın mı acba birde adet geçikmeai var 1 bucuk ay ona ragmen böyle koyulaşma oldu yumurtlama tutabilirmi acaba
Kaderugr Bus_ak18 evet aslında ben hamileyim arkadasım için soruyorum doktora gitti bi sorun yok dedi folik asit verip yolladı ama hala adet gelmedi
Nuriay ayse1205 canim qaliba idrari fazlada boca etmişsin canim yaa yumurtlamişsın hadi gozun aydir Rabbim nasip etsin bu ay saglikli bebek ❤
Nuriay Kaderugr ilaç verdi dufaston kullandim adet sancim başladim ama adetim lekelenme şeklinde geldi doktorum dedi ulturasonla endametruma bakarız simdi sogan kuru yapiyorum adet sokturucu oda belki adetim duzene duşer
Nasippp ayse1205 evt canım devam et teste ama gün aşırı da ilişki olsun 😁 benimde testler böyle çıkıyor hafta sonuna yumurtlama olacak büyük ihtimal. İkimizin de 😁
A_C_04 ayse1205 canım hepsinde de fazlasıyla idrarda anlatmışsın Normalde 3 damla damla sana yeter gebelikte değil Sonuçta o yüzden tam sonuç görünmüyor bile
ayse1205 A_C_04 evet canım doğru ama şu an bunları yeni yapıyorum doğru biçimde ve sanki yumurtlama yaklaşıyo gibi https://imgyukle.com/i/JPt0qP