Haticedemir1 Bus_ak18 Canım bende bu ay ovülasyon testini denemek istiyorum hsg çekildim salı günü yani 8.günüydü o gün. Ne zaman başlamalıyım ve sabah mı yapıcam akşam mı hiç bir fikrim yok 😂
Bus_ak18 ayse1205 yinede değerlendir bu günleri canım. Ben sadece 2 birliktelilkten gebe kaldım. Eğer test çoksa yapmaya devam edeblrsin. Yok bidahaki aya devam edim daha sağlıklı olsun diyosan testlerini harcama ve mutlaka değerlendir koyu günleri
ayse1205 Nasippp https://imgyukle.com/i/JooM0b canım baksana çok garip bi şekilde koyulaşacağına iyice silikleşti bu
Nasippp ayse1205 devam et canım gündüzleri evdeysen saat 3 gibi yap bende saat 3 de yapıyorum sora beni etiketle bakalım beraber ilk 10-15 içinde foto atarsın
Nasippp ayse1205 daha var canım devam teste belki senin dediğin gibi yumurtlama değildir kaçırmazsın:):)
ayse1205 Nasippp yarın sabah hemen bi tane daha yapıp teyit etmem gerek yumurta çatlayınca çizgi iyice mi silikleşiyo acaba nasıl oluyo ki