anneadayi_ Heyecan varmı nasıl gidiyor , sezeryan mi normal mi , çantayı hazırladınız mi , haydi sohbete 😄
Betul34 39 gun var canta hazir degil haftaya gun alicaz ozaman hazirlarim diye dusunuyorum zaten nisanin ilk haftasi sezeryan olacam
Bgm_01 Benimde nisan sonu cok heycanliyim herseyim hazir ama hala yerlestirmedim😌 sezeryan olmayi düsünüyorum
Eymeninannesiii anneadayi_ olmaz mı gittikçe heyecanlanıyor insan 😊 son 50 bizimde nisan sonu inşallah doğum çantayı hazırladım koydum kapının önüne 😁
hryoz anneadayi_ aslında nisan bası suan 25 gün kalmıs görünüyo ama ben mart annesi olucam sanırım haftaya sezeryan günü verilecek 😔😔 29. Haftadan beri cantamız hazır tüm hazırlıklarımız tamam
Tilbedere Merhaba güzel anneler🥰 bzmde 35. Haftamız normal istiyorum ne kdr kalmştır acaba doğumuma bilmiyorum 😄 bu aralar belim çpk ağrıyor karnımda çok sert bnm gibi olanlar varmı acaba
Silem Benimde son 34 gün..bakalım ne zaman gelmek isteyecek minik oğlum🥰çantamız hazır değil henüz ama diğer her şeyi tamamladık☺️
ece0311 anneadayi_ son 31 gün😁🙈 çantam hazır gibi bu akşam bitirmeyi düşünüyorum.. zaman su gibi geçti💙🙈
anneadayi_ Benimde 33+6 çantayı henüz hazırlamadim bı o kaldı 36da eşim gelince hazırlarım diye bekliyorum , doğum tarihi 23nisan gozukuyo normal istiyorum ama belli değil doktor bisey demedi daha
Elif578 anneadayi_ çok heyecanlı hemde 😍 şuan herşey normal gözüküyor bakalım çantamız hazır benim bi kaç eksiğim dışında 😀 33+4 den slm herkese 🌹
RecepAliMom anneadayi_ nisanın son haftasıyız inşallah 🙏🏻 Sezeryan olcam ☹️ Heyecan korku üst seviyede 😕🤦🏻♀️ kıyafetlerimiz yıkandı ütülendi ufak tefek eksiklerimiz kaldı 💁🏻♀️🤰🏻🥰❣️
Selalee22 anneadayi_ banada doktor en gec 2-3 nisan dedi mart anneside olabilirim belli olmaz heyecnlym korkuyorum biraz bi sorun cikmazsa norml olucak Allah'in izniyle 🤰🙂
SedaveSusam anneadayi_ aşırı heycanlıyım 6-20 nisan arasında bekliyoruz kızımı çantamız hazır bez ve ıslak mendil alıcaz sadece 🤗 şuanda normal görünüyor sağlıklı olsunda ben her türlüsüne razıyım
anneadayi_ Kizim_ve_Annesi cinsiyet oğlan canım günlerimiz falan aynı bakalım yavrularımızı ne zaman kucaklayacagiz 🙏