73 le hamile kaldım 29 haftada 85 olmuştum bile malesef sonrasında bebeğin suyu fazla diye diyetisyene yönlendirdi doktorum diyete başladım şuan 39 haftalık hamileyim 83 kiloyum 2 kiloda vermişim her öğünüm de saatli yedim zaten belli bir düzen oluşunca o saatte mide zil çalıyor 🤭 hızlı kilo alımı doğru bisey değil herkesin bünyesi zaten farklida bebeğe zararı oluyo şekerim tüm kan sonuçlarım herşeyim normal Ken bebeğin suyu fazla dendi buda risk teşkil eden bir durum, buda gebelihin başlarında alınan kilo ve kontrolsuz yemeden dolayı oluyomus genelde sonrasında sıkıntı olmaması için dikkat edin veya diyetisyene gidin derim 😊