9 haftadayız 3 kılo almışım. zaten kıloluydum doktorum kendın için dıkkat etmelısın dedı. Aslında atlamıyorum öğünde. Yemem gereken herşeyi yiyorum düzenli. sadece 1 2 kere hamur işi yedim. Diyetisyene gitmeli mıyım? annelerım sızler 1 gün içinde neler tüketiyorsunuz? kilolu olan anne adayları nelere dikkat edıyorsunuz ?