Kbrahrl Yasemin2430 bende birkaç gündür öyleyim hareketleri varla yok arası 🤷🏻♀️ Çok hareketliydi aslında. Burada okudum bu haftalarda oluyormuş böyle ama yinede endişelendim yarın doktora gitmeyi düşünüyorum
Yasemin2430 Kbrahrl masallahi var dedi doktor cok hareketli bu haftalarda hissetmemeb normal dedi korkulacak bisey dedi önümüzdeki haftalar rahat hissedersin dedi
kelebegim123 Yasemin2430 18. Haftalıkken az az hissediyordum şimdi 22 haftaya girecez ve oğlum annesinin karnını top zannediyor sanırım 🙈❤️
kelebegim123 Yasemin2430 inşallahh canımm 🙏🏻 Çok güzel bir duygu onu hissetmek ❤️ Rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu yaşamayı
Hayraz Yasemin2430 19 haftada canım ve hala net değil yani gün içinde bir iki bazen hiç hissetmiyorum yoğunlaşmasını bekliyorum 25 haftadan sonra sıklaşır heralde öyle diyorlar
Feyza_d 16+3 den beri hissediyorum şuan 23+1 olduk çok şükür zaman zaman değişiyor bazen hareketli bazen durgun
_2prensesannesi_ Yasemin2430 benimkide oyleydi korkma sen yoruluyorsan oda görülüyordu bide yeni yeni hissetmeye başladık zaten hepimiz gayet normal bence yinede doktora görün tabiki
_2prensesannesi_ 15 16 haftalıkken hissetmeye başladım suan 21+1 bir haftadir hissedemiyordum cok nadirdi yordum galiba kendimi biraz suan durmuyor yaramaz 😂
Degisken Gebeliğim 16 dan beri hissediyorum. İlk bebeği?toplasan 10 kez hissetmişimdir 9 ayda..bu hareketli