Edauysun oldu canım benim
Smyyslh hastaneden cıkalım yazarım canım
Tuba_ AA doğum oldu mu hadi gözün aydin nasıl gectii😍
Tuba_ ayyy canım Allah yardımcın olsun🥰
Tuba_ sakın vazgeçme göğsüne masaj yap sürekli ve yine de emzir emdikce o gelir 🤗🙏